fluffymarshmallowkitten

Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Erika Nordvall - 18 juni 2016 23:47

Sedan jag skrev mitt förra inlägg har jag inte ätit några kakor,godis eller druckit läsk på jobb eller hemma...
Men nu har jag kommit hem från middag på stan med min prins.
Och det blev trerätters på Kina med cider till maten och sedan 1/3 flaska vin....
Först hade jag bestämt mig för att ta en cesarsallad eller en köttbit med grönsallad till, men då ville krille min kille ha trerätters och jag sa inte nej. Jag skäms, och samtidigt känner jag mig förvirrad...
Han har själv sagt att jag kanske ska börja tänka mig för eftersom det börjar synas på mig att jag har gått upp, och ändå säger han att han vill vi ska ta 3rätters för 2 ? då vet jag inte vad jag ska svara...

Aja ... nu är det som det blev. I morgon har jag satt klockan så jag ev kan springa till jobbet, om det inte är för dåligt väder, och förbränna bort lite av dagens synd....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards