fluffymarshmallowkitten

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Här hände det mycket igår/inatt. Dessvärre lite sömn...

Av Erika Nordvall - 29 november 2012 12:52

Tjo!

Igår smygstartade jag med "1.a advent"-pussel.

Jag städa, julpyntade, bytte gardiner, lyssna på julmusik, baka lussekatter och jag ÅT nybakta lussekatter :D Kl 2 på natten....


Jag städa även min garderob och fixa och byggde om i den. Sydde även in en kjol som jag sydde i 5:an. Kul att man liksom fick SY IN kjolen som passa när man gick i 5:an :D ( men bara i midjan, jag har lite mer rumpa nu än då ;P MEN ÄNDÅ?! :D)


På dagen var jag även inne i stan och handlade lite saker inför personalresan med STUK som börjar i morgon med avgång kl 8, till hemlig destination. Spännande!


MEN det som jag är i störst behov av har jag inte införskaffat än!Jag behöver något att sova på! Och alla luftmadrasser och liggunderlag var slut inne i stan... Hoppas jag hittar det i Storheden. Ska ta mig en sväng dit så fort jag har vilat lite. Hann ej sova inatt.

Och finns det ej där ute:


FINNS DET EN VÄNLIG SJÄL SOM KAN

 

LÅNA UT SOVSÄCK OCH

 

LIGGUNDERLAG ÖVER HELGEN TILL

 

LILLA MIG?

 


Just ja! En annan rolig sak är att jag har skrivit upp mig i en pilot-grupp som ska prova på LTUs framtida distankurs i Fysik B. men jag ska även gå på ordinarie lektioner, så de kan se va denna kurs skulle kunna hjälpa folk med tex dyslexi. Tror det blir jättekul :D


Här är lite bilder från mitt pussel och fix :)




Så här blev kjolen


 


Tycker den sitter så himmla fint nu :D Tror jag ska börja ha kjol oftare än jag har nu. (lite julpynt i hallen)


   

Nystädad garderob! :D


 

Hittar jag ALLT! :D Så härligt att inte få ångest eller tro jag ska bli atackerad av ett klädberg varje gång jag öppnar :P


   

Mina lussebullar :D Första gången jag bakar lussekatter faktist! :P


 

Så ser fönstret ut i sovrummet. Och självklart har jag ett kort på Skrikan som jag ser på varje gång jag går och lägger mig och kliver öpp <3 Och Åke :D



Ska skaffa förlängringssladd så jag kan tända vår gran smat ljusstaken i vardagsummet. Måste få in lite mysigt jul ljus!


 




Haré gott alla igelkottar ute i skogen! :D





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Nordvall - 19 juni 2016 08:41

Idag blev det invägning, vågen visade såhär: 67,4 kg... Inge bra vikt. Jag vill till den 8 augusti väga 64 kg. Så nu måste komma igång! Jag börjar med att äta en god och nyttig frukost: gröt på fiberhavregryn, toppad med färska jordgubbar och lit...

Av Erika Nordvall - 18 juni 2016 23:47

Sedan jag skrev mitt förra inlägg har jag inte ätit några kakor,godis eller druckit läsk på jobb eller hemma... Men nu har jag kommit hem från middag på stan med min prins. Och det blev trerätters på Kina med cider till maten och sedan 1/3 flaska v...

Av Erika Nordvall - 16 juni 2016 21:33

Det va länge sedan jag va inne här... Jag skaffade mig en egen hemsida att blogga från, men samtidigt började jag skola så blev inte rikigt så mycket tid för bloggandet. Och inte heller för träningen och kosten. Sedan sket det sig med plugget, jag ...

Av Erika Nordvall - 6 januari 2013 12:19


Vikt: 64 kg Mätning Midja: 68 cm Byst: 92 cm Stuss: 101 cm Häger lår: 59 cm Höger överarm: 30 cm Nu har jag min START i siffror. Kommer vara skönt att titta tillbaka på dessa senare i år här. Kanske inte jättekul att se nu, men sn...

Av Erika Nordvall - 5 januari 2013 18:02

Dessa första dagarna på 2013 som redan har paserat har jag ägnat åt att spendera tid med nära och kära innan jag åkte upp till Luleå samt att fundera. Funderat över vart jag vill komma, vad jag vill uppnå, vad jag vill ha för mål och löften för detta...

Ovido - Quiz & Flashcards