fluffymarshmallowkitten

Alla inlägg under januari 2013

Av Erika Nordvall - 6 januari 2013 12:19

Vikt: 64 kg


Mätning

Midja: 68 cm

Byst: 92 cm

Stuss: 101 cm

Häger lår: 59 cm

Höger överarm: 30 cm


Nu har jag min START i siffror. Kommer vara skönt att titta tillbaka på dessa senare i år här. Kanske inte jättekul att se nu, men snart så!

Jag ska även fota mig inom kort så att jag har all startfakta från samma tidpunkt.


 


Dagens frukost: Gröt på 1 dl fiberhavregryn, ett halvt rivet äpple, LITE strösocker, kanel, 1 dl mjölk

Sammanlagt 223 kcal


MUMS!

Av Erika Nordvall - 5 januari 2013 18:02

Dessa första dagarna på 2013 som redan har paserat har jag ägnat åt att spendera tid med nära och kära innan jag åkte upp till Luleå samt att fundera. Funderat över vart jag vill komma, vad jag vill uppnå, vad jag vill ha för mål och löften för detta år, och nu har jag kommit fram till en start i alla fall och den ser ut så här:



MIN RÖDA LISTA

 

Inte äta godis  (Undantag: choklad 80% på lördagar)

 

Inte dricka läsk(Undantag: som groggvirke)

 

Inte äta chips (Undantag: vid onyktert tillstånd)

 

Inte hetsäta!

 

 

MIN GRÖNA LISTA

 

 


Träna tre gånger i veckan

 

Fota minst en måltid om dagen

 

Blogga tre gånger i veckan

 

Vägning två gånger i månaden

 

Mätning en gång i månaden

 

Kroppsfotning var tredje månad

 

 

 

MIN MÅLLISTA

 

 

Ska komma i mina bikinitrosor till sommaren

 

Ska nå mitt viktmål

 

Ska klara skolan

 

Ska investera i mig själv

 

Ska åka utomland

 

Jag tycker inte att jag har satt upp orealistiska förbud, krav och mål för detta år, så nu är det bara till att jag förverkligar dessa!



Motivation!

 



Dessa bikinitrosorna satt lite tajta även här, så jag köpte dom, för att jag ändå skulle ner något kg till.

Nu kan jag inte äns ha dom på mig när jag har varit och badat... Men det ska det bli ändring på! :D

 





Inte ge upp!!!!

 


Ovido - Quiz & Flashcards