fluffymarshmallowkitten

Alla inlägg under oktober 2012

FIX

Av Erika Nordvall - 23 oktober 2012 00:29

Snart blir det sängen!

Ska bli skönt för är rätt trött just nu. Och varför vara vaken denna tiden när det är skola (och arbetsintervju) i morgn?


Jo, för jag har varit på FIX! Så roligt med måndagar just på grund av det! :D

Idag var det målning, fika( frukt för mig) och bastu som hamnade på schemat.

Jag har sagt varje gång att jag ska stanna och basta, men har haft ont i magen eller annat som kommit ivägen, men idag blev det av!

Fast då stack jag bara istället... för jag vart svimmig :/ Min kropp tycker inte om mig tror jag.


Men det kommer ju fler måndagar! :D

Tyvärr är det inget nästa vecka, men kanske kommer vara skönt då, när det bara är några få dagar till tentan, men just nu känns det lite synd.


NU blir det sängen så jag kommer upp och tränar (tror det blir både hemma och på gymmet) innan jag ska på intervju vid 11.30 , för att sedan hinna till skolan kl 13.00 för att plugga. MINST 14 sider matte.


Godnatt världen! :D

Av Erika Nordvall - 22 oktober 2012 08:38

Inatt har jag drömde jag att jag utmanat mig själv på godisförbud.

Jag nr 1 trode inte att jag nr 2 skulle klara det över huvud taget, och vi 2 bråkade fram och tillbaka. Haha


Nu när jag vaknade så tänkte jag" Nä jag ska ändå visa att jag vist klarar det, för jag (nr 2 ) är bättre än jag (nr1) tror!


Så från och med NU fram till den 2 Nvember, då det är Halloween ska jag INTE äta godis, INTE äta kakor, INTE äta chips, INTE INTE INTE dricka alkohol.

Jag får äta popcorn på helgen :P


Okey, jag vet att det inte är fullt 2 veckor till 2 November, men typ. För under Halloween så hör godis till samt festa ( tror jag kommer behöva lite alkohol i kroppen för att våga ha min halloweendräkt när jag går ut... som det ser ut just nu är den VÄLDIGT genomskinlig samt kanske lite kort :S )

ch sedan kommer Lillasystra min upp och hälsar på, så då ska man ju kunna ha en mysig tjej/systerkväll och baka och se på film :D


Men... Vi ser väl hur detta går! :D

Haré gott, Igelkott! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards