fluffymarshmallowkitten

Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Erika Nordvall - 16 juni 2016 21:33

Det va länge sedan jag va inne här... Jag skaffade mig en egen hemsida att blogga från, men samtidigt började jag skola så blev inte rikigt så mycket tid för bloggandet.

Och inte heller för träningen och kosten. Sedan sket det sig med plugget, jag började jobba. ÄNNU mindre tid för träning och sådant, men jag försökte, blev dålig och insåg att jag har en "deprition" utan att vara deprimerad, men min kropp är det...OCH sedan nytt jobb över en dag till en annan så gått som. Bort med alla rutiner, gymkortet gick ut, hade ej råd till ett nytt, jag va med om något väldigt jobbig, blev operation, stök med jobbet, med livet, med familjen....


Och här är jag, snart 4 år senare, 4 kg tyngre än sista inlägget här- Inte allt för många kg, men desto fluffigare och otränad som 4 år INNAN jag skrev mitt sista inlägg här...

Motivation i botten, ingen disiplin eller ork.


Jag måste göra något! Jag vill vilja göra något! Men jag gör det liksom inte på rikigt :-( 


Nu till hösten har jag sökt in till hälsovägledare och jag hoppas jag kommer in! Jag vill hjälpa andra. Jag vill få dom göra den förändringen som jag gjorde! MEN hur ska jag kunna hjälpa andra när jag inte änns kan hålla koll på mig själv? 

Detta måste jag fixa nu, för jag kan inte börja skolan så som jag är nu...


Jag vänder mig tillbaka till denna blogg för att söka hjälp och stöd från mitt forna jag som finns här i de tidigare inläggen. Jag hoppas att mina tidigare inlägg kan smitta av sig på mitt nuvarande jag, och hjälpa mig ur alla dessa dåliga vanor... min dåliga livsstil.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards